środa, 25 października 2017

dla każdego coś miłego czyli inspiracje października

Kończy się nam całkiem ładny październik, a więc bez ogródek, zaczynamy INSPIRACJE.
Dziś coś dla oka i ducha, a także coś na długie wieczory. ZACZYNAMY!

nowy wzór zawieszek mojego autorstwa, czy widać, że to misie, a nie jak twierdzi Marcin psy? :) 

*****Kto jeszcze nie zna tego miejsca, choć wątpię żeby mogło tak być, niech zajrzy koniecznie. Mieszkanie które zachwyca w każdym calu (a ostatnio także domek - weranda na działce), na blogu:  mylittlewhitehome
Doskonała baza, potężna dawka inspiracji, udowodnienie, że można stworzyć wyjątkową przestrzeń na powierzchni 53m kw no i te zawsze świeże kwiaty w wazonie - ja odpływam!

*****Wraz z nadchodzącą powoli zimą, postanowiłam poszerzyć moją wiedzę (która jest prawie żadna) nt ptaków. W sieci znalazłam atlas ptaków z przepięknymi zdjęciami, jeśli macie chwilę, koniecznie zajrzyjcie :) W końcu będzie wiadomo kogo się dokarmia słonecznikiem ;)



****Jak ze zwykłych otoczaków, z pomocą zielonej farby i dodatków wyczarować wiecznie zielone sukulenty a przy okazji zająć czymś na chwilę małe, wszędobylskie rączki? A no właśnie TAK
Myślę, że to naprawdę świetna ozdoba i na pewno zrobię sobie dwie donice do pracowni :)

***W temacie handmade jeszcze zostajemy. Jeśli lubicie pomagać a przy okazji jeszcze na tym zyskać coś fajnego, to popatrzcie na skrzaty HELPIKI szyte przez seniorów. Ja już upatrzyłam sobie tego w jasnoniebieskiej czapce, gdyby babcie uszyły jeszcze coś w szarości... :) Super pomysł na nadchodzące święta :)



**Ostatnio bywało u mnie różnie z emocjami. Brak snu, zmęczenie, spadki nastrojów bardzo dają mi się we znaki. Nigdy nie uwierzyłabym że to działa, gdybym nie spróbowała TYCH AFIRMACJI
Polecam każdemu (jest też wersja dla mężczyzn). Działa!

*Jeśli afirmacje nie pomogą, to awaryjnie i w ostateczności proponuję Wam niezawodny sposób, czyli "spróbuj się nie roześmiać" 

Na tym koniec październikowych inspiracji, mam nadzieję, że coś Wam się spodoba. Jeśli macie do dodania Wasze odkrycia, koniecznie to zróbcie, jestem ciekawa :)

Pozdrowienia!


2 komentarze :

  1. Ja mam Bullterriera i jak zobaczyłam zawieszki na miniaturce zdjęcia z nadzieją pomyślałam, że może w końcu coś dla mnie :) Ale z bliska to misie :) Dziękuję za afirmacje na pewno posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, a ja jestem szybka jak błyskawica ;) Taki może być? https://www.instagram.com/p/BatH3FrFEl-/?hl=pl&taken-by=marcinija jeśli się podoba, proszę o adres, pozdrowienia!

      Usuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty