środa, 30 sierpnia 2017

to już wrzesień?!

Urlop powoli dobiega końca. Najpierw na 5 dni pojechaliśmy w góry, do doliny Kościeliskiej. 
Z małymi dziećmi i nie do końca udaną pogodą bywało różnie, ale góry jak to góry, potrafią wynagrodzić każdy trud :) W tym tygodniu już nie spoczywamy na laurach, porządkujemy, upiększamy jednym słowem - działamy w domu i ogrodzie. Zaległości jest sporo i ciągle są miejsca takie "jak na budowie" jeśli wiecie o co mi chodzi :)
Dziś więc do porannej kawy (jeśli macie tak jak my) dosypcie sobie o pół łyżeczki cukru więcej, nalejcie więcej śmietanki, zamieszajcie najpiękniejszą łyżeczką jaką macie i ruszajcie do boju :) 
Nie ma na co czekać, coś mi się zdaje, że jesień tuż za rogiem!

Pozdrawiam Was ciepło!
Ola



2 komentarze :

  1. O jaka piękna komoda w tle, szukam czegoś podobnego do swojego salonu, możesz zdradzić gdzie ją upolowałaś? Pozdrawiam serdecznie i też zakasam rękawy, choć minęło już 6 lat jak mieszkamy to tak jak piszesz są miejsca gdzie ciągle jeszcze "budowa trwa". Czasem mam wrażenie że to NEVER ENDING STORY...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha to prawda. Ciągle jest coś do skończenia a tu już ściany trzeba malować :) Komoda jest z tej strony: https://meblezych.pl/komoda-biala-drewniana-nicea-33 Mam do niej trochę zastrzeżeń, przede wszystkim to, że producent nie zabezpieczył sęków przed pomalowaniem jej na biało i gdzieniegdzie zaczęły wychodzić. Jak na komodę za prawie tysiąc złotych to lekka przesada. Jeden z sęków wyszedł na drzwiach, drugi na blacie i nie wygląda to estetycznie :( Napisałam im recenzję, nie jakąś drastyczną ale zwróciłam na to uwagę i ją skasowali... Wzornictwo fajne, podejście do klienta już nie bardzo...

      Usuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty