czwartek, 13 lipca 2017

tarasowy

Nie wierzę, znowu piszę posta! Tym razem świeże, jeszcze gorące zdjęcia i kilka szybkich zdań póki Iwek śpi :)
Taras! Robimy taras! Stare deski (pięcioletnie, drewniane i niestety jak się okazało bardzo kiepskie) wymieniliśmy na konglomerat w kolorze grafitowym. Dechy są drogie, ale myślę, że będą sprawowały się lepiej niż modrzewiowe. Niestety odpuściłam z drewnem, ilość wbitych w stopy drzazg, zaciągniętych skarpetek i rajstop mnie dobiła. 
Taras wymieniamy i kończymy zarazem, a tutaj mała zajawka tego co już jest. 
Miłego wieczoru!

ps. Widać trochę kolor ścian, z którego jestem bardzo zadowolona, a poza tym, polecam poziomki do uprawy w pojemnikach :) Wysiewa się w lutym/marcu a w lipcu można cieszyć się owocami :)




4 komentarze :

  1. O no krótki ale jakże potrzebny wpis! Ja właśnie jestem na etapie doboru materiału na taras i bije się z deską modrzewiową a ta którą masz teraz u siebie. Taras mam spory bo 35 m2, twój post szybko mnie przekonał co powinnam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Modrzew na początku był cudowny. Potem zaczął się wyginać, jedna z desek nawet odpadła, zaczął się rozwarstwiać, pojawiły się drzazgi, w końcu zaczął wyglądać źle mimo olejowania. Może mieliśmy kiepskie deski, nie wiem, w każdym razie wyleczyłam się z niego. Nasz taras ma ok 20mkw, i same dechy (z zaślepkami, listwami i mocowaniami) kosztowały nas około 3 tysięcy.

      Usuń
  2. My taras to pewnie zrobimy za kilka lat ale też mam ten dylemat: deska czy kompozyt. Podobnie z ogrodzeniem naszego mikroskopijnego ogródka, chcialabym nieco osłonic się od sąsiadów i tu akurat wolałabym kompozyt ale jest tak okrutnie drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest drogi, jest. Mam tylko nadzieję, że okaże się trwalszy niż drewno. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty