wtorek, 22 grudnia 2015

odliczanie :)

Choinka ustrojona, Kosma skacze z radości kiedy ją widzi (dosłownie), i oczywiście zdejmuje co popadnie. Ja postanowiłam ozdobić również mój ulubiony domowy zakątek, czyli miejsce gdzie stoi koza. W tym roku uszyłam skarpety bawełniane z polarem i gwiazdki na wieniec. Skromnie ale mi się podoba.
Idąc za ciosem, druga donica dostała stroik z konikami. Chciałabym jeszcze trochę poszaleć szyciowo, ale niestety nie ma na to tyle czasu :)
Pozdrowienia!







A to już moje drugie śniadanie, zjedzone trochę późno, bo o pierwszej, ale co tam (domowa granola trzymała mnie od ósmej :)). Kromka ciemnego pieczywa, odrobinka masła, dwie garście rukoli, dwa plasterki szynki, pół papryki a przede wszystkim moje odkrycie: serek kozi (roladka) z kandyzowanym ananasem. Pyyycha :) A kolor papryki, sami zobaczcie:


3 komentarze :

  1. jednym słowem jest pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje tu Ciebie.
    Cisza, ale zaglądam wstecz...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ostatnio silę się na jakiś powrót :) Dziękuję za obecność i pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty