piątek, 14 lutego 2014

nowy nabytek

Łazienka na górze nabiera powoli ostatecznych kształtów. Jeszcze tylko kilka gadżetów (w tym kontakty przy umywalce o które proooooszę Marcina od "jakiegoś" czasu) i powinna być gotowa do prezentacji.
Tymczasem, wczoraj zmontowała się komoda z Ikea (przepraszam z góry wszystkich nie przepadających za tą marką), z małą modyfikacją dotyczącą uchwytów. W oryginale były czarne, plastikowe, zamieniliśmy je na drewniane w kolorze ciemnego dębu. To ona właśnie jest bohaterem dzisiejszego tematu :) 
 
Miłego piątku!
 





12 komentarzy :

  1. Po pierwsze nie masz za co nikogo przepraszać! Ja ikeę uwielbiam i ważne , że Tobie też się podoba:))) jest ślicznie, a komoda z firmy hemnes to najlepsze co może być, sama posiadam tylko szaro-brązową. :) dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komoda śliczna! ba co tam komoda ten kawałek łazieneczki bardzo uroczy ;) czekam na całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Ikee :) komoda z nowymi uchwytami prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej... ale u Was pięknie :) będę tu częściej zaglądać :) uwielbiam przemiany mebli. Sama czekam z niecierpliwością na moje właśne M aby samemu coś pokombinować z przeróbkami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę komodę upatrzyłam sobie już dawno i opstrzę na nią pazurki...:) U Ciebie wygląda świetnie :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! wiem ze jestem egoistką, wiem ze macie teraz całkiem inne sprawy na głowie :) ale błagam...nie róbcie takich długich przerw ;) czekam na kuchnię całą...łazienki.... ogródki.....pozdrawiam serdecznie i oczywiście ze rozumiem ta "posuchę" informacyjną

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie jest u Ciebie! Tak jasno i mimo niewielu mebli tak dopasowanie i klimatycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłam po uszy! Pięknie u Was:) przy okazji proszę o podpowiedź co to za czarne klamki u Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      To linia Mazovia, firmy Barcz. Klamki u drzwi wejściowych to Galbusera. Pozdrowienia!

      Usuń
  9. A czy mogę podpytać skąd ten kosz?:) Ma cudowny limonkowy kolor- zakochałam się;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kosz to Ikea, kiedyś były takie w ofercie, niestety nie wiem czy jeszcze są dostępne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Witam i od razu pytam o podłogę w łazience, czy malowaliście ją samą farbą czy nakładaliście lakier lub wosk. Drugie pytanie, jeśli to sama farba to czy nie ściera się? Mam bardzo podobną łazienkę,ściany i podłoga w drewnie i teraz czeka mnie jej pomalowanie,stąd moje pytanie.Pozdrawiam serdecznie i ponawiam zachwyt nad mieszkankiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty