czwartek, 5 grudnia 2013

kącik

Oto ponownie moja ziemia obiecana w nowej odsłonie. Jak pewnie część wie, wyprowadziłam się z mojego pokoju, który wkrótce będzie pokojem małego terrorysty ;) i zamieszkałam we wnęce na poddaszu. Początkowo myślałam, że trochę blatu i komoda wystarczą, ale okazało się, że skala bałaganu jaki jestem w stanie w krótkim czasie wyprodukować podczas szycia, przekracza moją i nie tylko, psychiczną wytrzymałość, więc musiałam coś z tym zrobić.
Wróciłam do poprzedniego blatu na czarnych koziołkach, odświeżyłam go białą farbą i kupiłam wspomnianą wcześniej bieliźniarkę. 
Jest o niebo lepiej, przede wszystkim łatwiej zapanować nad porządkiem, co wprawia mnie w doskonały nastrój :)
Zdecydowałam się na szary kolor bieliźniarki, wprowadziłam też czerwone akcenty. Gałki celowo pomalowałam lakierem w kolorze dębu, żeby pasowały do okien dachowych. Na maszynę do szycia uszyłam pokrowiec (nieco pokraczny, ale spełnia zadanie ochrony przed kurzem). 
Jest ascetycznie, ale funkcjonalnie co mi bardzo odpowiada.

Serduszko to prezent od Marcina, kiedyś wyciął mi je z kawałka deski, a ja postanowiłam je pomalować na czerwono. Wkręciłam w nie oczko do zawieszenia i voila! Mała rzecz, a cieszy :)









5 komentarzy :

  1. Fantastyczny ten twój kącik. Ja jak na razie dysponuję wnęką z półeczkami. Ulokowałam tam maszynę i całą masę moich szpargałów. Niestety szyć nie bardzo tam mogę. Uściski ogromne! P.s. zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama marzę o takim kąciku, ale póki co muszę sie zadowolić dużym stołem w salonie :)
    Pięknie to zrobiliście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten Twój kącik! Tak patrzę i podziwiam, jaki u Ciebie porządek i zbieram się, żeby zaprowadzić taki u siebie...oj będzie co robić...Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że w komentarzu, ale nie znalazłam Państwa adresu mailowego. Chciałam podpytać, czy po pomalowaniu podłogi śnieżką nadal jest w ślicznym śnieżnobiałym kolorze? Planuję malowanie podłogi, i boję się, że po roku podłoga może z białej zrobić się żółta. Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty