niedziela, 22 grudnia 2013

historia pewnego przewijaka...

Z trudem się poruszam, mam nakaz leżenia, bo w każdej chwili może się zacząć...
Każdy kolejny dzień jest ważny, mam nadzieję dotrwać do początku stycznia, a potem niech się dzieje :)
Dziś znowu o (już nieco) kontrowersyjnym pokoju Kosmyka.
Rzecz, która ma mi się podobno bardzo przydać to przewijak. Ten na zdjęciu odziedziczyliśmy po synu mojej siostry (dziękujemy!), ale postanowiliśmy go nieco "podrasować" dostosowując do pokoju Kosmy.
Oryginał wyglądał tak jak na zdjęciu TUTAJ, co z nim zrobiliśmy?
Zaczęliśmy od pomalowania na ciepły, szary kolor, ja wyszukałam w internecie ceramiczne gałki-gwiazdki (są urocze, choć drogie), do całości dorzucimy jeszcze 3 białe wiklinowe koszyki (do półki), na górze wyląduje zielona ceratka w białe grochy.

Ta wersja przewijaka bardziej pasuje do naszego stylu i bardzo nam się podoba, a najfajniejsze, że mamy go za darmo :)





Nowością w pokoju jest też stelaż do karuzelki nad łóżeczkiem, który zrobił Marcin. Z kilku kawałków listewek i drewnianego wałka, powstało coś w rodzaju podstawy którą nakłada się na półkę i można ją w każdej chwili zdjąć, przesunąć etc. Całość Marcin pomalował na kremowo i voila!
Ale Pan kierownik zdolny :)

Pozostaje tylko czekać na zawieszki które właśnie zamówiłam (zdradzę, że będzie to jeżyk, owieczka, myszka i lisek firmy TEDDYKOMPANIET). 





To tyle wypocin na dziś, przepraszam wszystkich tych, którzy czekają na odpowiedzi z którymi ostatnio trochę się ociągam, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej na wszystkie Wasze maile. 

Miłej niedzieli!

8 komentarzy :

  1. Piękny pokoik i przewijak ahhh :) A co do ciążowych spraw- ja też miałam ogromną nadzieję, że dam radę do stycznia. Ale nici. Zosia urodziła się 29 grudnia- teraz czekają nas już drugie urodziny :) Jeszcze lepszy jest mój brat, który urodził się 31 grudnia o 21.30 :)) Także trzymam kciuki! Oby do nowego roku!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała metamorfoza przewijaka, piękne gwiazdkowe gałki! a co to za farba ta szarość?
    Spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :)
    Pogodnych świąt:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Wasz dom i Wasze pomysły. Dużo radości na Święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój kontrowersyjny? W Polsce jak nie powiesisz firanek już jesteś kontrowersyjna;) Pokój jest piękny, tak samo jak cały dom. Niedawno trafiłam na Wasz blog i przepadłam! Podoba mi się przestrasznie i mam nadzieję, że konsekwentnie będziecie urządzać resztę domu w swoim niepowtarzalnym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudnie:) Co to za farba? Odcień śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień, to efekt mojej mieszaniny :) Mieszam sobie "na oko". Baza to biel, czerń i brąz, w różnych proporcjach (brązu najmniej - tylko dla "ocieplenia" szarości). Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty