czwartek, 3 października 2013

bed time

Jest! Nareszcie jest! Dziś przyszło łóżko dla Kosmy, które mam nadzieję posłuży mu (a najpierw mamusi i czasem babciom) na wiele lat ;) Zamówiłam je tam, gdzie turkusowy stolik rok temu i nie żałuję. Muszę zrobić reklamę, bo łóżko jest tak porządnie zrobione, z grubych desek, ze szczeblami (nie widać ich na zdjęciu) że łóżka z Ikea za 600 zł mogą się schować. Solidne, ciężkie, takie jak sobie wymarzyłam.
Pomaluję je (albo raczej Marcin) na czarny kolor, będzie pasowało do wszechobecnej bieli i granatu w pokoju małego. Pewnie pierwszy raz zaśnie na nim samodzielnie dopiero za kilka lat :)
A więc, za 380 zł z dostawą w cenie (wymiar pod materac 100x200cm), do pomalowania na jaki kolor się zechce... czy można mieć coś lepszego?
Znajdziecie je na tej stronie
Polecam naprawdę!!! Ale się cieszę :)

Pozdrowienia!!!





4 komentarze :

  1. piękne!!!!!!!!czekam na zdjęcie złożonego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łóżko jest super !!! szkoda ,że mój syn już jest na etapie - "Chcę kanapę" ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za namiary. Właśnie jestem na etapie zmiany łóżka u Zośki w pokoju i to jest idealne. Bałam się troszkę zamawiać przez internet, bo zawsze jest szansa, że przyjdzie jakieś badziewie, ale skoro polecacie to pewnie się skuszę. Cena bardzo zachęcająca... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty