środa, 18 września 2013

zakupy

Wczoraj zamówiłam dla małego łóżko. Jest sosnowe, z wezgłowiem i kuleczkami. Będę je malować na prawie czarny kolor. Przyda się (mam nadzieję) na dłuższy czas, bo ma wymiary 1000 x 2000 mm (łóżeczko dla niemowlaka dostaniemy od siostry).
To, będzie na początek częściowo dla mnie, do przewijania i zabaw, przyda się też jako leżanka dla chcącego przenocować gościa, bo zawsze był z tym problem.
Początkowo Marcin chciał zrobić łóżko samemu i pewnie wyszłoby super, ale jak dostałam informację ile kosztuje to, które zamówiłam, stwierdziliśmy, że nie opłaca się robić. Więcej szczegółów podam, jak do nas dojedzie (za jakieś 2-3 tygodnie). Planuję wyposażyć małego w kufer na zabawki i ten też znalazłam na stronie firmy, ale jeszcze nie znam ceny więc nie wiem czy go tak od razu dostanie... :)

Wczoraj uszyłam małemu czapeczkę na "wielkie" wyjście ze szpitala :) Jest tak mała, że wierzyć mi się nie chce, że można mieć taką główkę, ale cóż, szyta wg rozmiaru...

Miłego dnia!



9 komentarzy :

  1. ciekawa jestem tego łóżka...
    to bardzo dobry zakup zważając na różnorodność zastosowań. a czapeczka, jest prześliczna!:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czapki z uszami (sama noszę pandę z pomponami w miejscach uszu), a ta Twoja jest przeurocza, chyba ładniejszej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka fajna, ale jako mama jestem pewna, że będzie spadać i bez troczków się nie obejdzie. Choćby nie wiem jak urocze były ubranka i tak praktyczna ich strona zwycięża. Np sukienki 56-62 a nawet 68-74 nie mają sensu. Zakłada się je raz, pomijając fakt niewygody i niepraktyczności. Moje dzieci noszą już rozmiary od 92 do 134, a ja i tak rozpływam się w sklepach nad cudami- sukienusiami, bodziakami w rozmiarze 62 :) Ba, nawet macam i prawie bym przytulała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga :) dziękuję
      Będzie czapkowa modyfikacja :)
      pozdrowienia

      Usuń
    2. Jeszcze przed porodem nakupowałam ciuszków, które rzeczywiście później były niepraktyczne i założone w sumie bardziej na raz do zdjęcia ;)Ale człowiek najlepiej uczy się na własnym doświadczeniu, czasem nie mogłam się oprzeć takim słodziutkim malusim bucikom, które dopóki dziecko nie zacznie chodzić są tak naprawdę bezużyteczne. Czapeczka jest cudna.Maluszek będzie miał bardzo zdolną mamusię.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. piękna :) jestem też za troczkami do zawiązywania ;)A z ciekawości zapytam: łózko zamawialiście tam gdzie te stoliki-konsole???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troczki będą! Masz rację.
      Co do łóżka... Tak :) podobno ma przyjść pod koniec przyszłego tygodnia. Kosztowało 380 zł z dostawą. Będę je tylko malować i skręcać. Ciekawa jestem jak to będzie wyglądało i oczywiście zdam relację :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  5. piękna :) jestem też za troczkami do zawiązywania ;)A z ciekawości zapytam: łózko zamawialiście tam gdzie te stoliki-konsole???

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty