piątek, 17 sierpnia 2012

I love cats

...ławkę ogrodową w salonie, też :)






4 komentarze :

  1. Kilka dni temu kupiłam te same dzbanki - zobaczyłam i wiedziałam, że muszę je mieć. Nie zastanawiałam się ani przez 1 sekundę.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne puchacze w pięknej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Niedawno odkryłam Twojego bloga i muszę przyznać, że Twój domek zrobił na mnie wrażenie:)) Tworzysz piękne wnętrza, a tapeta cats c. jest cudowna:)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dom, wspaniale urządzony. Fajnie, że mieszka z Państwem kotek. Zwierzęta w domu to taki niezastąpiony dodatek i wtedy dom jest pełniejszy i taki radosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty