wtorek, 1 listopada 2011

łazienka na dole

Aktualnie męczę się z malowaniem desek podłogowych do łazienki na dole. Pomalowałam je już 3 razy. Najpierw podkładowo na biało, potem na popiel, który wydawał mi się ładny, a wyszedł jasnobłękitny, w końcu sama przy pomocy barwnika i białej farby zrobiłam z tego odcień ciepłej szarości (coś w stylu french grey) i mam nadzieję, że to będzie to, o co mi chodziło. Oczywiście na tym się nie skończy, bo deski muszą być jeszcze raz pomalowane na biało i przetarte tak, żeby ta szarość z nich tylko przebijała. Nieźle sobie to wykombinowałam, prawda? Ale ponieważ takich desek w sklepie nie kupię, sama je musiałam zrobić :)

A oto umywalka na dół (cegły na szafkę jeszcze nie kupione) i bateria do niej. Trochę wchodzę w styl retro, ale mam nadzieję, że nad tym zapanujemy :)


2 komentarze :

  1. Jak oceniacie pokazaną tu baterię RETRO SENSEA? Polecacie? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ocenilibyśmy zdecydowanie pozytywnie. Póki co nic się nie psuje, nie zapycha. Nie widzę żadnych minusów, więc możemy śmiało polecić :) Miłego dnia!

      Usuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty