niedziela, 3 lipca 2011

KITCHEN TILES

Uff...
Na temat poszukiwań płytek do kuchni, mogłabym napisać małą powieść. Miesiące poszukiwań, zastanawiania się, porównywania próbek, koszmarów cenowych (250 zł za m2??!!). Moimi typami były płytki włoskie, w przedziwnych formatach, piękne i drogie. Potem postawiłam na hiszpańskie, Metro, z nieco obciętymi brzegami (ale mniejszymi od Mugata), których i tak bym nie lubiła, ale cena tych płytek była korzystniejsza. W końcu trafiłam gdzieś na płytki basenowe Rako, idealnie płaskie a o takie mi chodziło. Udało mi się dostać próbkę, ale niestety brak błyszczącego wykończenia w ostateczności zdyskwalifikował te płytki.
Natrafiłam też na Villeroy&Boch, Rechteck, ale ponieważ są dostępne tylko w sprzedaży wysyłkowej nie umiałam próbki dostać a bałam się, że będą za krzywe, bo nie są rektyfikowane...
Suma sumarum,  jeszcze przed wczoraj myślałam, że to Rechteck będzie moim ostatecznym zwycięzcą, aż tu, w Castoramie natrafiłam przypadkiem na płytki-cegiełki, białe, za 54zł m2, tyle że w formacie nie 10x20, a 10x30. Zgryz był niewielki, bo kiedy zobaczyłam cenę, nie zastanawiałam się długo. Płytki są równe, dość grube, a kiedy ułożyłam je na podłodze w "cegiełkę" okazało się, że to był dobry zakup. Dzięki temu, że są długie i wąskie rozszerzą wizualnie naszą kiszkowatą kuchnię, która przy cegiełkach 10x20 byłaby mniejsza. Myślę, że będzie dobrze, a dla porównania zrobiłam schemat obu formatów. Od dziś wolę ten pierwszy! :)

Jak tylko płytki pojawią się na ścianach, obiecuję pokazać, jak wyszło!

4 komentarze :

  1. Witaj. :)
    Czy orientujesz się może czy te cegiełki są też w innych kolorach, oprócz bieli?
    Pozdrawiam i lecę przeglądać dalej, bo spodobało mi się u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są, w wielu i bardzo ładnych. Szarości, pieczarki, zielenie. Na tle innych są po prostu cudne i takie mało "polskie".

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz podac producenta i model tych plytek z casto?

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.castorama.pl/katalog-produktow/lazienka/glazura-i-terakota/glazura-10-x-30-cm-bialy-0-81-m2.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty