sobota, 11 czerwca 2011

dzień w ogrodzie

Dziś krzątaliśmy się wokół domu, w naszym ogrodzie. Koszenie, sprzątanie (to się chyba nigdy nie skończy...) doglądanie roślin. Całkiem przypadkiem odkryłam, że pośród rzodkiewek wyrósł nam piękny chrzan! Niestety oczywiście najpierw wyrwałam, dopiero potem zorientowałam się, że byłby z niego niezły sos, gdyby starczyło czasu na wyrośnięcie. No cóż, zapomniałam, że tak wygląda. Na pocieszenie zrobiłam zdjęcie, w dodatku na tle naszych płytek do hallu. Są cudne, Calabria Nero, w rzeczywistości szare, z przebarwieniami. Pięknie będą wyglądały z białą boazerią i szarymi ścianami :)
Dodam jeszcze zdjęcie naszych przyborów do oczyszczania cegieł. Będzie co wspominać oglądając już gotowy projekt zimą, przy kieliszku wina albo herbacie :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy odpowiedzieć na nią tak szybko, jak będzie to możliwe. Ola i Marcin

Popularne posty