sobota, 23 sierpnia 2014

Kosmykowe detale

Trendy w urządzaniu dziecięcych pokoi stawiają na styl marynistyczny. Uwielbiam go, ale w pokoju Kosmyka musieliśmy go zamienić. Wykonany w moim wydaniu (co widzieliście na poprzednich zdjęciach), wydawał mi się nazbyt dojrzały i wyrafinowany jak na niemowlaka. Po prostu mi nie wyszedł, nie miałam do tego drygu.
Wymyśliłam więc sobie kolory nawiązujące do tego co mamy w pobliżu, czyli do lasu :) Mamy więc dużo zieleni, jasnego turkusu i odrobinę czerni, a do tego wszystkiego biel (kolor przewodni w całym domu).
Oto detale, jeszcze nie dopracowane, ale więcej wkrótce.


półeczka nad łóżkiem, z karuzelkami i szytymi zawieszkami


girlanda, która najlepiej oddaje kolory i wzory tkanin, których użyłam do aranżacji pokoju


ozdoby na łóżeczko - literki (ostatnio uwielbiam je szyć!) i girlanda mini, a do tego kołderka z poduszką na lato, którą uszyłam już ze 2 miesiące temu


mały pirat, który został z poprzedniej aranżacji, a którego uszyłam
 kiedy Kosmyk był jeszcze w brzuchu :) razem z myszą

To tyle na dziś. Pędzę teraz łapać słońce i cieszyć się wybujałą w tym roku roślinnością w naszym malutkim ogrodzie. A tak na marginesie, macie ochotę na jakiś ogrodowy post?

Miłej soboty :)




9 komentarzy:

  1. Cudne kolory ,niesztampowe i takie "chłopczykowe.
    Ja zawsze mam ochotę czytać Twoje posty i niecierpliwie na nie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani dzieła krawieckie są prześwietne :), syn ma szczęście, że ma tak zdolną mamę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten czarno-biały mobil:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, prosimy o ogrodowy post :) A kolorystyka pokoju bardzo ciekawa. Pirat i myszka mnie oczarowali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Girlanda bajkowa,zresztą wszystko u Was jest cudne a zarazem proste nie przeładowane.Ja w blogowym swiecie jestem nowa, i nie bardzo się tu na wszystkim znam.Zapraszam do mnie jak znajdziecie chwilkę ,za dużo tu jeszcze nie mam ale się rozkrecam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam regularnie w poszukiwaniu inspiracji do wykańczanego domu,a tu taka cisza...

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego w nowym roku :) czekamy niecierpliwie na nowe posty!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. ... ale ten Kosmyk ma fajnie :)))

    OdpowiedzUsuń