wtorek, 17 grudnia 2013

pokój Marcina

Jakoś rzadko pokazywany (chyba tylko raz), w końcu postanowiłam nadrobić braki, choć tylko częściowo. Pokazuję poniżej najbardziej charakterystyczne kolory i przedmioty które wykorzystaliśmy do urządzenia.
Pokój jest dość męski. Znalazł się w nim duży i jak dotąd jedyny plakat, symetrycznie ustawiliśmy szafki na książki (kupione jakieś półtora roku temu w Jysk), które pomalowałam na szaro. Do siedzenia jest rattanowa sofa, którą już wcześniej widzieliście. Oprócz tego w pokoju jest czerwona bieliźniarka (kupiona razem z moją, była w stanie surowym, ale malowaliśmy ją sami, kosztowała 500 zł!), ale nie na bieliznę tylko na Marcinowe ustrojstwa, oraz szafka z szufladami na płyty (brak na zdjęciach). Przeważa oczywiście biel, szarości, i akcenty w turkusie (np. abażur lampy) i retro czerwieni. Na zamówienie uszyłam mu też taką samą roletę jak Kosmykowi, fajnie pasuje do koloru poduszek na sofie. Na wejściowych drzwiach ryba, którą Marcin wyciął z drewna i pomalował na turkusowo (ta sama farba co drzwi do łazienki na dole).
W pokoju jest wiele dodatków z targu staroci, np. butelki, ręczna wiertarka czy olejarka. Wszystko raczej do siebie pasuje i choć komuś może się nie podobać, właściciel pokoju chyba jest zadowolony :)

Miłego dnia!








11 komentarzy:

  1. Oj myślę, że nie tylko mężczyzna by w takim pokoiku posiedział, ja chętnie. Mnie urzekła szafeczka przy sofie na książki no i bieliźniarka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieliźniarka prześliczna. Pokój męski ale i dla babek całkiem całkiem. Ja tam bym chętnie na sofie przytupęła. Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, jak zawsze, pozdrawiam AA

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna kupic taką szfkę ?pozdr A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      http://www.e-sosnowe.pl/komoda-k30-p-59.html
      to właśnie ten model,
      pozdrowienia

      Usuń
  5. I zapomniałam, chciałam poprosic o nr koloru tego czerwonego i niebieskiego od drzwi też :-) A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony: hot chili Beckers
      Turkus: Dekoral Akrylux jedwabisty turkus

      Usuń
    2. DZIEKUJĘ, pozdrowienia świąteczne, i wytrwania do stycznia, moja córka urodziła się 2 stycznia :-) Aga

      Usuń
  6. Pięknie! Czy impregnowaliscie jakos poflogi przed malowani na bialo by nie przebijaly po jakimś czasie żółte sęki? I jeśli można podpytac to czym myjesz podłogi że tak się ładnie błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie impregnowaliśmy. Żółtawe plamy nam nie przeszkadzają. A błyszcze się farba :)
      M

      Usuń
  7. O matko, jak pieknie!
    Przede wszystkim to wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) nie wiem, czy to już po ;) wielkim dniu i gratulować narodzin synusia, czy jeszcze trzymać kciuki za szybkie i jak najlepsze rozwiązanie :)
    Świetnie to wszystko robicie sami (ja też taka majster-klepka ;)) i dzięki ogromne za wszystkie namiary :). Łóżko dziecięce i tą komodę odgapię od Was jeśli pozwolisz, bo warto, świetne są :).

    A co do pokoju męskiego, to jak któraś z poprzedniczek - wpisuje się wmój gust idealnie :D może dlatego, że mam "męski" zawód :D

    Serdeczności i podziwiam jeszcze raz, piękny dom i Waszaw nim praca :)

    OdpowiedzUsuń