szyj mama, szyj!

No i zaczyna się robić kolorowo :) Uwielbiam bawełnę, jest świetna w szyciu. Ostatnio uszyłam królika, węża, gryzaki, zaczęłam pieska sznupka i delfinka, który trochę mi nie wyszedł, ale co tam. Wszystkie maskotki nie mają jeszcze oczu, bo niestety daaawno temu skończyła mi się mulina, więc muszę komuś zlecić jej zakup :) Udała mi się też poduszka rozgwiazda, całkiem sporych rozmiarów, mimo że na zdjęciu może tego tak nie widać.
Jak wcześniej pisałam, mam w głowie przynajmniej kilkadziesiąt innych pomysłów i czekam na więcej sił, żeby je zrealizować :) Cieszę się, że znowu wróciłam do szycia, chociaż pewnie niezbyt długo to potrwa... Jeśli ktoś ma pomysł na bóle pleców w ciąży, to bardzo się uśmiecham i proszę o rady...

Miłego popołudnia, ja idę teraz spać!






Komentarze

  1. Boziu, Slonko, znalazłam się tu przypadkowo i aż zamarłam, my też budujemy dom i mam oczywiście w głowie jego wizję, ale kiedy tu zajrzałam tak wiele Twoich pomysłów pokrywa się z moimi! Jak dobrze to sobie zwizualizować! Dziekuje. Masz dechy sosnowe na podłodze w sypialni, moj praktyczny mąż marudzi, że to kiepski pomysł, biały płot też będzie i kafle ale biala cegła.napsz prosze dzri kupowaliście surowe, drewniane i sami malowaliście? Ja mam taki ambitny plan. Och i ach mogłabym wzduchac do rana, ide dalej buszować i ściskam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne :) Ja też kocham bawełnę i maskotki z niej wykonane :) I żałuję ,że mój syn ma ju 11 lat ;) Chociaż na razie u niego jeszcze są, to pewnie niedługo wszystkie znikną :) A i u nas w sypialni też przysiadł jeden króliś :) ściskam i Odpoczywaj Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,widok Waszego natchnionego domku prowokuje mnie do marzeń, za co dziękuję.
    Głównie podpatruję, nigdy się nie udzielałam w komentarzach, a dzisiaj a propos bólu pleców dodaję coś od siebie- zerknij do książek dr Preeti Agrawal- wspaniała lekarka. Gratuluję Maleństwa.
    Pozdrawiam,
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja cię, otworzyłaś chyba fabrykę dziecięcych zabawek. Przecudne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie tam masz! jaki kącik! magia:)))
    przesłodkie są te zabawki i te tkaniny takie ładne...
    wzdycham i podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po cichu od dawna podglądam Wasze poczynania - pięknie się urządzacie. Dużo zdrowia dla przyszłej Mamy. A na bóle pleców - jak ktoś poradził - pływanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjątkowe to...podziwiam szczerze, a zdradzisz może gdzie kupujesz tkaniny?

    OdpowiedzUsuń
  8. prestiżowa strona, wejdź też na moją!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty