nowości c.d.

Roleta już zawisła, ale tak trudno zrobić jej dobre zdjęcie. Niestety nasz kieszonkowy 7 - letni aparat już wymięka :) Wyszła fajnie, wygląda super, jestem z siebie dumna, bo myślałam że będzie gorzej :)
U dołu rolety wszyłam drewnianą listewkę, dzięki czemu lepiej się zwija. Ogólnie nie jest to super praktyczne rozwiązanie jak już ktoś wspomniał, ale za to jaki efekt :)
Wygląd mojego (już byłego, bo wczoraj się przeprowadziłam, ale o tym może jutro) pokoju, też mocno się zmienił. Z półek zniknęły przybory do szycia i bałagan, a pojawiły się stateczki zrobione przez Marcina.
On sam kładł też wczoraj kostkę brukową przy wejściu,  nie wiem czy żyje, bo jeszcze śpi, ale zapowiada się raczej leniwa niedziela i bardzo dobrze :) Dodam tylko, że kostkę kładł pierwszy raz i wyszło mu jak zwykle perfekcyjnie. Podziwiam go.
Na końcu przedstawiam też lampkę z kloszem w kolorze taupe, który uwielbiam a który świetnie pasuje do innych przedmiotów które już znajdują się w pokoju małego.

Wypoczywajcie :)








Komentarze

  1. Uwielbiam do Was zaglądać. Podziwiam Waszą współpracę przy pracach wykończeniowych. Jesteście moja inspiracją! Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prawie identyczną lampkeę równiez w pokoju moich szkrabów, wyglada delikatnie i swietnie wpasowuje sie w każdy styl. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo Marciny zdolne są :-) wiem coś o tym, mam takiego zdolniachę w domku. Lubię jak fajni ludzie robią coś fajnego -cudne gniazdko tworzycie. Powodzenia! Pozdrawiam :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo Marciny zdolne są :-) wiem coś o tym, mam takiego zdolniachę w domku. Lubię jak fajni ludzie robią coś fajnego -cudne gniazdko tworzycie. Powodzenia! Pozdrawiam :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty