wtorek, 27 sierpnia 2013

zapowiedzi ;)

Poczyniliśmy ostatnio nowe zakupy, jak na razie mało znaczące, ale ile było uciechy przy wybieraniu kolorów!
Musicie wiedzieć, że te zakupy są dla kogoś baaardzo wyjątkowego, kto dopiero wybiera się na ten świat, ale już ma (wstępnie) imię, a ja (z pomocą, a tutaj raczej powiedziałabym wtrącaniem się ;) Marcina) zaczynam urządzać mu pokój :)
Nic więcej nie napiszę, poza tym, że kolory które wybraliśmy mnie oczarowały jeszcze bardziej na żywo, niż wtedy kiedy je kupowałam :)
Od jutra zabieram się za tworzenie, ile to będzie radości!!!
Zobaczcie sami!

Miłego popołudnia :)




16 komentarzy:

  1. Gratuluję:) mały człowieczek będzie miał cudną narzutę,czy pościel-cokolwiek uszyjesz:)
    Fajne materiały.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega gratulacje :)) Kolory moje ukochane no i te grochy...:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartulacje! jesteśmy na tym samym etapie radosnego oczekiwania i przygotowywania :-))) piękne materiały! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) to fantastyczna wiadomość :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych materiałów będzie cudenko:) Gratulacje wielkie i z radością zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Przez długie miesiące czekałam na kolejne wpisy i się w końcu doczekałam :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje. Zapowiada się przepiękny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !!! tak coś czułam :)) świetnie ,że znów tu Jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jest dopełnienie ;-))) Cudnie. Bądźcie zdrowi!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne te wszystkie tkaniny:) coś czuję, że będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje!
    przepiekne tkaniny! gdzie mozna takie kupic ?? :))


    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Tkaniny genialne, sama mam z tuzin pomysłów co by z nich wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze raz :)
    Nominowałam Wasz blog do Liebster Blog Award :). Z poprzedniego komentarza, poniekąd wynika dlaczego, dodam więc tylko, że to jak powoli dążycie do osiągnięcia swojego wymarzonego domu, jest dla mnie przykładem, że wytrwałością i własną pracą, może nie w zawrotnym tempie, ale można osiągnąć wyznaczony cel :)
    Szczegóły u mnie na blogu: www.zaplatana.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten mały ktoś, kto wybiera się na świat będzie wielce uradowany z wszelkich tworów jakie powstają z tych pięknych materiałów. Ja sama bym się cieszyła jak dziecko! Moje gratulacje dla Was!

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne materiały! Gdzie można takie dostać?

    OdpowiedzUsuń
  16. ponieważ jestem na etapie poszukiwania tkanin na poduszki , przyłączę się również z pytaniem - gdzie je można nabyć ? :)

    OdpowiedzUsuń