sobota, 5 stycznia 2013

paski i kratki

Fascynacja fakturą, kolorem i kształtem trwa :) mamy nowy dywanik przed kominek, który niedługo wyląduje w kuchni (co do kominka mam inne plany, ale póki co, produkt którego szukam, jeszcze się nie znalazł...). Będę chyba też przemalowywać stół i krzesła, zastanawiam się nad kolorem ciepłej, pieczarkowej szarości, ale muszę się zastanowić. Czasem irytują mnie te duże przetarcia (stół i krzesła to zakup Ikeowy, który musiałam lekko "zmodyfikować"), na dłuższą metę, mogą męczyć. Co Wy o tym myślicie?

Miłej soboty!





14 komentarzy:

  1. Zgadzam się. Mogą męczyć a Twoje mieszkanie idzie w innym kierunku niż wskazuje na to stół. Zamalować zdecydowanie.
    PS 1-2 rzeczy mogą być postarzone, ale nie komplet, na pewno nie w tym domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki jerzy_nka, na wiosnę będzie zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja tez optowałabym za likwidacją tych przetarć, choc żaden ze mnie autorytet bo ja bloga nie posiadam. Podziwiam te piekne i przejrzyste wnetrza u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przetarcia z pierwszego zdjęcia tak, przetarcia z drugiego- nie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Jerzy-nką. Zamalować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam jak poprzedniczki, stół i krzesła zamalować gładko na biało albo jakieś pastelowe kolorki....:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. albo pozostawić w kolorze naturalnego drewna- trochę ociepli wnętrze i piękną białą podłogę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeskrobać i spatynować drewno - potem poczekać :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też oponuję za zamalowanie ale ten pomysł z surowym drewnem także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam wrażenie, że gdybyś napisała "zastanawiam się nad postarzeniem tego kompletu uderzeniami tępego młotka" to powyżej znalazło by 9 komentarzy: "tak, zdecydowanie trzeba mu jeszcze dodać lat...". Moim zdaniem wcale się tu nic nie kłóci. Twoje morskie klimaty mają wiele wspólnego z prostotą skandynawskiego (drewnianego!) wyrobu i powyższa pewność doradców, że te przetarcia tu "nie pasują" są równie obiektywne jak rozważania czy ładniejsze jest czerwone czy czarne ferrati.
    Ja odpowiem tak: jak Ci przeszkadzają przetarcia to je przemaluj, ale nie bo tak będzie lepiej, ale dlatego, że być może Tobie będzie tak lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzień dobry:) mam pytanie - jaka farba pomalowaliście drzwi i komodę? poszukuje właśnie takich kolorów. będę wdzięczna za podpowiedź. pozdrawiam, paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny taboret :) Czy jest On z Czarów z drewna?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam krateczki i paseczki :)

    OdpowiedzUsuń