środa, 26 grudnia 2012

lenistwo

Za oknem jesień, pada deszcz. Zmywarka chodzi na pełnych obrotach i chyba tylko ona jedyna, bo i my i koty raczej nie palimy się do większych wyczynów niż wylegiwanie się w łóżku (albo na podłodze).
Nie mam dla Was żadnych nowości, jedynie dwa nowe ujęcia + latające po podłodze koty. Na wiosnę podrasuję nieco jadalnię, wydaje mi się, że przesadziłam z czerwienią, więc znikną świąteczne poduchy na krzesłach (pojawią się inne), lampy prawdopodobnie przemaluję (czekam aż przyjdzie mi pomysł na jaki kolor - myślę o graficie albo błyszczącej czerni). Pomaluję też stół i krzesła, choć póki co Marcin się nie zgadza :) Na ścianach planuję mnóstwo obrazków, rycin etc. Jest jeszcze trochę do zrobienia, co z resztą widać.
Póki co, wypoczywajcie, cieszcie się błogim lenistwem, jeżeli możecie sobie na nie pozwolić!





9 komentarzy:

  1. Pozdrawiam okołoświątecznie i zachwycam się nieustanie :-) Szafa cudna, mam podobną do odnowienia i jak przyjdzie na nią czas, też zostanie przypudrowana kolorkiem. A czerwień wcale się aż tak u Was nie panoooszy, bez przesady. I lampom ślicznie w jej odcieniu. Nic tylko karmić oczęta Waszymi wnętrzami!Oj zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło i ciepło jest u was.... piekne wnętrza no i kochane kociaki....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim otoczeniu leniuchować - to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Was! Pięknie! Taki spokój i prostota form, ale przytulnie i te kolory! Rewelka! A czerwień to tylko gość przez kilka dni, więc niech się panoszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu się będę powtarzać ale niezmiennie podoba mi się u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i muszę przemalować salon i sypialnię. Na biało. Ty jesteś temu winna! Podoba mi się tu u Ciebie i też tak chcę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za miłe komentarze. Jerzy_nka - w geście solidarności jutro pomaluję hol, a potem zdam relację, może być? :) Pozdrowienia dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagladam tu do Was czesto i za kazdym razem jestem pod wielkim wrazeniem. Wszystko mi sie niesamowicie podoba! Gratuluje pieknego domku i talentu dekoratorskiego! Mietowy kredens i kacik kominkowy - cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagladam tu do Was czesto i za kazdym razem jestem pod wielkim wrazeniem. Wszystko mi sie niesamowicie podoba! Gratuluje pieknego domku i talentu dekoratorskiego! Mietowy kredens i kacik kominkowy - cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń