poniedziałek, 31 grudnia 2012

drzewo w sypialni

Od dawna o nim myślałam, chciałam, żeby było trochę większe, ale i to nie jest złe. Wczoraj znaleźliśmy je na naszej łące (która może kiedyś zamieni się w sad - takie mamy marzenie...).
Wstawiłam je do szklanego baniaka po winie, który kiedyś dostałam (te stare, produkowane kilkadziesiąt lat temu mają ciekawsze kształty - ten był strasznie brudny w środku, ale udało się go wyczyścić).
Na drzewku zawiesiłam ozdoby uszyte dwa tygodnie temu, które miały pojawić się na choince, której w końcu nie mieliśmy w tym roku.
Efekt jest niesamowity, zwłaszcza na żywo.




6 komentarzy:

  1. Z drzewami w większym rozmiarze trzeba uważać zwłaszcza na lampy. Sufit można porysować. Żywe zainteresowanie domowych futer też może być nie bezpieczne. Najtrudniej było potem wynieść tego kolosa bez piły i sekatora się nie obyło.
    http://ipsialapa.blogspot.com/2012/03/bazie-w-rozmiarze-xxl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę wyciągnąć ze strychu mojego gąsiorka;) drzewko ślicznie w nim wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały pomysł i świetna dekoracja....
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2013

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie komponuje się w tym białym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dom marzenie,jaki charakter, jakie ciepło bije,przecudnie,nie ma słowa aby okreslić te wnętrza....
    Chciałabym jezeli nie jest to tajemnicą kolor ścian jaki masz użyty w kuchni no i blat stołu,będę wdzięczna ,serdecznie Was pozdrawiam.Magda

    OdpowiedzUsuń