nowości

Jadalni zaczątki, szafy malowanie, lamp ręczne robienie.
Kuchnia jeszcze czeka...







Komentarze

  1. Piękny kolor szafy (i jej kształt, ta korona!). Stół - cudo, świetny pomysł z gładkim blatem i "poszarpanymi" nogami.

    OdpowiedzUsuń
  2. szafa świetna:)) jadalnia się zapowiada klimatycznie; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna szafa się robi, i ten miętowy blat!!! Prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołącza kolejny fan Waszego domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju już wszystko wygląda super, a co dopiero będzie potem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie dobieracie kolory do domu!! Piękna szafa i stół też niesamowity. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć i jeszcze nie raz wrócę do tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero obejrzałam parę zdjęć,a wiem, że będę tu zaglądać po inspiracje:) Piękne wnętrze!Zazdroszczę i biegnę do roboty,wszak zamiast narzekać, trzeba samemu remontować:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanatycznie przemyślane, realizacja perfekcyjna, ależ macie głowy pełne pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wszystko u Ciebie pięknie współgra, szafa już widzę, że będzie totalnie taką o jakiej marzę...:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sie ciesze ze znalazlam taki inspirujacy blog! Jest cudnie u Was!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj po raz kolejny oglądałam Wasze archiwum i jestem pod ogromnym wrażeniem domu. Razem z mężem marzymy o domu na wsi, ale na razie mieszkamy w mieście i samodzielnie remontujemy mieszkanie, dlatego widzę ile ciężkiej pracy włożyliście w dom. Patrzę na post i stwierdzam, że szafa jest niesamowita! Zainspirowaliście mnie tym kolorem:)Chciałabym zapytać, jakiej farby używacie do malowania mebli, akrylowej czy może emalii? Zastanawiam się czy po pomalowaniu lakierujecie, czy może woskujecie meble? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widać, że będzie świetnie, kolorowo i stylowo... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Ja' i Marcinie!

    Niesamowitym jest jak można mieć podobne gusta... oglądam z mężem Waszego bloga i mam wrażenie, że jest on odzwierciedleniem naszych pomysłów i marzeń. Ciekawi mnie jaki macie pomysł na szafę do sypialni? zdracicie nam może?

    Pozdrawiamy,

    A&M

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się u ciebie podoba :) znalazłam Was przypadkiem, szukając sposobu na pomalowanie boazerii a odkryłam baaaardzo fajne miejsce - zaraz dodam Was do mojej listy blogów, do których zaglądam nałogowo :P
    pozdrowienia ze Starej Stajni!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty