środa, 19 września 2012

ale braki!

Na blogu, bo w domu się dzieje :)
Co tym razem?
Ogrrromna, ceramiczna, portugalska, czerwona misa z Tesco za jedyne 34 zł...
W tle talerze (nareszcie je mam!!!) z których się bardzo cieszę :)
Zaczątki jadalni oczami kota... (teraz dopiero widzę, że czekają mnie jeszcze lekkie podmalowania stołu - jako gatunek homo sapiens wykazałam się dużą ignorancją dla niepomalowanego koloru sosny który może widzieć Pan Kot nr 1 lub nr 2, lub też ktoś mniejszy wzrostem niż 1,30cm...)
Poranna kawa wypita przez Frodo (pewnie tylko o mleko mu chodziło, no chyba, że mu się kubek spodobał...)

Pozdrowienia!




13 komentarzy:

  1. to nie zaczątki, ale jadalnia pełną gębą:)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko prezentuje się pięknie i bardzo bardzo soczyście. Proszę napisać czym była malowana ława bardzo podoba mi się efekt.Pozdrawiam cieplutko i dopinguje stale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tu zaglądać. Tak ślicznie urządzasz dom. a ten stół, jak z bajki...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam sentyment do takich niedokończonych, niedomalowanych przedmiotów - widać, że robione przez człowieka a nie maszynę ;) Co to za talerze? Szukam i szukam i znaleźć nie umiem prostych i ładnych zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stół, kiciuś też:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło jest mi tu zajrzeć, oryginalne pomysły aranżacyjne są zdecydowanie w moim guście a kot jaki łakomczuch he, he.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dom! niepowtarzalny!
    czy zdradzicie co to za kolor na blacie stołu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzecznie czekam, ale już nie mogę doczekać się kolejnego posta i sporej dawki zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie już przeprowadzeni... a ludziska usychają z tęsknoty za kolejnymi wpisami i newsami. Hop hoooop!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z NIECIEPRLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NOWY POST!!!!!PROSZĘ O PORADĘ, GDZIE SZUKAC TAKICH LAMP(KWOK)?MARZA MI SIE TAKIE DO KUCHNI ALE W MOICH OKOLICACH NIE MA ŻADNYCH TARGÓW STAROCI:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej noooo.....odezwać się proszę do ludzkości!!! :)

    OdpowiedzUsuń