salonu zaczątki...

Wiele braków, ale wkrótce je nadrobimy :)





Komentarze

  1. No pięknie, z niecierpliwością czekam na więcej a szczególnie na kuchnie, zazdroszczę konsekwencji mnie zawsze raz na jakiś czas trafia się jakaś rzecz z innej parafii. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosze, jak pięknie!!! Cudownie, świeżo, wszystko podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to, że u Was jest to co ma być, nie jakieś przypadkowe graty. Wszystko pasuję ma swoje miejsce i wygląda świeżo wręcz pachnąco:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh... widać już salon. Kurczę, super uczucie, gdy widać, że z placu budowy robi się dom. Gratuluję! Salon prezentuje się pięknie. PS Kiedy kuchnia? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi się coraz przytulniej. Ja też bardzo nie mogę się kuchni doczekać. Proszę o choć kilka zdjęć!!!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :) śledzimy Was z mężem i podziwiamy... planujemy, że my też kiedyś urządzimy się od początku do końca tak jak chcemy :) Oczywiście kibicujemy Wam! p.s. czy ta piękna szafka przy stoliku w salonie, to na telewizor? Gdzieście ją wyszperali? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna przestrzeń, piękny kominek, piękne wiosła... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana, zaczarowana. Dawno nie widziałam tak inspirujących wnętrz. Jest świeżo, jasno, jest oddech, 100% skandynawskich klimatów! Gratuluję i z niecierpliwością czekam na więcej. Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja z innej beczki : to jest idealny układ ( nawet jeśli chodzi o doświetlenie okien) mojego przyszłego mieszkania.Czyli wpis pod tytułem "też tak mam" , tylko w stanie budowlanym duużo bardziej surowym:)
    Miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielusienko jak na kartce papieru ;-))) A po tej podlodze, to az grzech chodzic; mam wrazenie, ze balabym sie stapac nawet w bialych skarpetkach, zeby sladow nie zostawic ;-)) :-D Ogolnie bardzo mi sie podoba, chodz jak dla mnie te rattanowe (wiklinowe?) fotele sa ciut za "brudne" do tego pomieszczenia :-) Ale to moje wrazenie, byc moze w realu wyglada to lepiej :-) Dopiero niedawno tu trafilam i zaczelam czytac wszystkie posty od poczatku. Gratuluje wyobrazni i konsekwentnego trzymania sie swoich pomyslow :-) Pozdrawiam, MaJo :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty