nowości

Wreszcie zrobiliśmy z M przymiarki do lamp w salonie. Lampy kupujemy na targu staroci, trzeba je jeszcze odnowić (na razie je oszlifowałam i umyłam, kupiłam nowe oprawki). Wyglądają cudnie już teraz, a będzie jeszcze lepiej :) Malujemy ściany i podłogi na gotowo, mamy też przywieziony stół z krzesłami z mieszkania, który zostanie przemalowany (nogi już zrobiłam). Wczoraj zaczęłam malowanie siedzisk na brudny błękit (taki też będzie kolor blatu). Dzieje się, co tu kryć :) Niebawem więcej prawdziwie skończonych wnętrz, a tym czasem, pozdrowienia, jeśli tu ktoś jeszcze zagląda :)




Komentarze

  1. Zagląda zagląda, jest cudownie u Was! Podłoga powala, lampy genialne a do tego widzę mój ukochany 'jedynkowy błękit'! Szał Pał;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca idzie pełną parą, oby tak dalej!
    I jeśli możesz to znieś weryfikację obrazkową w komentarzach, bo tak niewyraźne słowa dają, że masakra :) Ja wyraz przepisać mogę, ale te są jakieś nieczytelne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zagląda nawet kilka razy dziennie :) zawsze w oczekiwaniu na solidną porcję zdjęć (czyt. najlepsze lekarstwo na dobry humor).Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne że zaglądamy.Pięknie tu i niepowtarzalni no i jak szybko Wam to idzie(my dopiero wstawiamy okna oj wiele bym oddala żeby być na takim etapie jak Wy) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz piękniej u Was.
    Pewnie, że ktoś zagląda. Z wielką niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę Waszej kuchni. Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. zagląda, zagląda i zachwyca się lampami! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampy cuda. Krzesełka się malują, może i u mnie się pomalują...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaglądam, podziwiam i wzdycham. Gratuluję i czekam na dalsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. też cały czas z rozmarzeniem zaglądam :) i czekam jak zwykle na dalszy ciąg. bardzo piękne te lampy - gdzie ten targ, na którym mozna je kupić? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty