poniedziałek, 2 kwietnia 2012

~~


Dużo się dzieje u nas, ale mam mało zdjęć… Marcin walczy z wprawianiem ościeżnic, nie wiem jak daje radę sam, czasem mu pomagam, ale robie inne rzeczy. Wczoraj pierwszy raz pomalowałam sufit w salonie i części z kominkiem, bagatela 30 kilka metrów kwadratowych, malowałam też ściany,  posprzątałam spiżarnię.
W kuchni zaczęliśmy kłaść deski, żeby móc zaaranżować trochę lepiej tymczasowy kącik kuchenny. Zdjęcia nieco ciemne, nie przyłożyłam się J  Zaczęliśmy też obudowę kominka, jest właściwie skończona, jedynie po bokach, już po położeniu podłóg umieścimy długie, szerokie dechy. Zdjęcia obudowy nie są aktualne, ale tak to wyglądało w trakcie.
Właściwie szukaliśmy jakiejś ładnej kratki do zamocowania, ale bałam się, że niczego nie znajdziemy, więc wpadłam na pomysł wywiercenia zwykłych, okrągłych otworów, co M uczynił, i moim zdaniem wyszło super (trochę jak na statku). Lampa to też moje dzieło. Kupiłam lampę ogrodową i pomalowałam ją, a potem postarzyłam. Efekt mi się bardzo podoba, a pieniądze które wydałam są śmieszne. Nie mam więcej czasu, ale pozdrawiam wszystkich walczących z wykończeniówką!






4 komentarze:

  1. Wszystko mi się u Was baaardzo podoba. Cudne kolory, myślałam że w Polsce wszyscy muszą mieć wszystko białe ... oczywiście to jest bardzo ładne, ale o wiele bardziej wolę styl English lub French Farmhouse. Uwielbiam Cath Kidston. Keep on good work!!!
    Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięęękny dom! Jestem pod ogromnym wrażeniem waszej pracowitości, pomysłowości i poświęcenia!
    Trafiłam tu do Was z wątku "schodowego" w forum muratora. Spodobały mi się Wasze jasne schody. Tym bardziej, że również planuję dąb bielony, ale mój stolarz nie wie jak się za to WYBIELANIE zabrać;) Może coś poradzicie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto przy pracy ma czas na zdjęcia?. Dzięki koleżance przypadkowo trafiłam na waszego bloga. Jak pozwolicie to już z wami zostanę haha. Będę tu do was zaglądać, bo efekty waszej pracy i styl życia mi sie bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja jestem tą koleżanką Morskiego Oka i też trafiłam do Was przez koleżankę. Bardzo inspirujące wnętrze.

    OdpowiedzUsuń