cath kidston

Wreszcie jest :) Tapetowanie zajęło nam kilka ładnych godzin, w międzyczasie opracowaliśmy na nie kilka patentów, bo był to jak zwykle nasz pierwszy raz. Obawy były, wyszło nieźle, praktycznie nie widać łączeń. Zabawnie było z klejeniem i dopasowywaniem (ok 2 w nocy ciężko było się skupić). Ostatni pasek położyliśmy o trzeciej nad ranem :)
Wyszło cudnie i więcej nie napiszę, bo mi się płakać ze szczęścia chce, ilekroć do tej kuchni wchodzę.
Co jeszcze tutaj zmajstrujemy? Muszę kupić listwy sufitowe i je zamontować na całym obwodzie kuchni, potem muszę wykończyć łączenia kafelek z tapetą i boazerią (poniżej na zdjęciu moja propozycja - z niepomalowaną listewką), trzeba też wykończyć okno, a dokładniej zrobić drewniane obramowanie. Zajmę się tym może w week-end.







Poniżej wykończenie pt: "zrób sobie sam ościeżnicę z desek". Muszę jeszcze wyszlifować i pomalować kolejny raz listwy, na których umieszczę własnoręcznie zrobione drzwiczki z desek, wykończone zawiasami jak poniżej. Powinno być ładnie :)
Do sypialni powoli wnoszę nasze staroci + to co kiedyś uszyłam, a może pasować. Zaczynam się teraz rozkręcać :)





Komentarze

  1. tapeta piękna, pozostaję pod nieustającym wrażeniem Waszej pomysłowości i pracowitości; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Tapeta pierwsza klasa. Pięknie koresponduje z tymi niebieskimi ścianami i bielą kafelek i boazerii. Bardzo ładne wnętrze sie tworzy :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy widzę, ile robicie sami, to utwierdzam się w przekonaniu, że i my damy radę ;) Wygląda zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Was zagladam i jestem pod wielkim wrazeniem.Wszystko mi sie podoba.Gratuluje.

    I mam male pytanko, co to za deski na podlodze ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Już znalezłam info że deski to świerk, a czym dokładnie malowaliście,ze jest taki piekny efekt ?

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.Śledzę Wasz blog od dawna ale ze względu na braki czasowe nie ujawniałam się. Gratulacje !!!! Zajebista robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Polecam sklep dekoracje bellemasion

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty