nowości

Obiecuję, że po tym poście o dolnej łazience zamilknę na jakiś czas...
Ale najpierw zaczątek galerii do sypialni, w postaci plakatu i mojego DIY obrazka z resztek i rozgwiazdy. Zaczyna mi ta czerwień ładnie grać z tym, co mam w głowie :)




Dla tych, co myślą, że projekt Południowa nie ma w dolnej łazience okna... no cóż :) NASZA południowa od dzisiaj ma ;) Wygląda cudnie i nie żałuję tego pomysłu.





A tu moja wizualka w excelu kontra rzeczywistość. Jak Wam się podoba? Ja uwielbiam ten widok.




Na koniec moje początki malowania desek na biało. Oto garderoba (przy sypialni) przed (zdjęcie z rana, i po (przy sztucznym świetle). Deski pomalowałam pierwszy raz i wiadomo, podłoga nierówno ją absorbuje, jutro będę ją szlifować i nakładać drugą warstwę (o ile przeżyję w tym smrodzie :)). Na razie nie wygląda to zachęcająco, ale wiem, że kolejna warstwa zdziała cuda :)


Komentarze

  1. Rzeczywistość wygrywa! Super grzejnik łazienkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz się czym zachwycać ...masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne pomysły! ta lampa w łazience mnie powaliła - gdzie ją znalazłaś? i jeszcze jedno pytanie -udało Ci sie znaleźć włączniki retro? jestem na etapie poszukiwań ale ceny mnie zwalają z nóg... będę wdzięczna za info. Super blog-mnóstwo inspiracji w moim klimacie:))) pozdrawiam z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty