środa, 4 stycznia 2012

ciągle dolna łazienka...

Mamy wreszcie umywalkę i wc. Pierwszy raz sami montowaliśmy, ale to w porównaniu z kafelkami, czy układaniem podłóg na legarach wręcz banalnie proste :) No i do tego działają i nic nie przecieka :) Uwielbiam te wszystkie faktury i detale. Na murki z cegieł pomalowanych na biało wpadłam pewnego jesiennego ranka, kosz to zakup "ryzyko" a finalnie strzał w dziesiątkę. Lampa dopiero w niebieskim ma TEN klimat a drewniana, szara podłoga... cóż moje marzenie. Nasza łazienka, którą malowałam 4 razy (nienawidzę jej tylko za to :)), nasze pierwsze DYI!
Jeszcze wiele dodatków, niebieskie stare okno już czeka, lustro jeszcze jest w sklepie, szafę dopiero zrobimy, do tego ozdoby (ramki, tablice etc.) ale jak wiele już zostało zrobione...
To się nazywa szczęście!



3 komentarze:

  1. Powiam tak, poruszyłaś tym blogiem odkrytym dosłownie dziś rano, a już w większym stopniu przetrawionym, najbardziej delikatną nutę.... jesteś w trakcie spełniania dosłownie "moich niezrealizowanych" marzeń :) będę podglądać i faszerować się pomysłami .... i może kiedyś...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wykończycie wszystko, to co będziecie robić? :D Czekam na efekty dalszych prac, bo czuję niedosyt - pokazać tylko część łazienki? Nieładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ciągle pokazuję to samo :) Ale nie chcę psuć dobrego wrażenia i reszta pojawi się dopiero jak już będzie skończona (za jakieś miesiące... :)). Poza kilkoma ozdobami o których pisałam, najważniejsza będzie szafa w której ukryję pralkę i zapasy łazienkowe. Dzisiaj planuję zrobić tylko projekt tej szafy a jutro rozejrzeć się za materiałami, żeby wybadać ile mnie to będzie kosztowało. Wykonawstwo oczywiście "home made", ale to w najbliższych miesiącach. Powiem tylko tyle, ta szafa będzie baaardzo wiejska i powalająca :) (niech żyje skromność ;)). Dopiero dzisiaj zobaczyłam ją w głowie i aż się uśmiechnęłam do siebie z odrobiną litości w rodzaju "jak to się stało, że nie wpadłaś na to wcześniej, wariatko...".

    OdpowiedzUsuń