polka dots

Ach ten czerwony...Moje zamówione w Tchibo miseczki za 28 zł dwie sztuki, przybyły!
Są piękne i żałuję, że nie wzięłam jeszcze jednego kompletu, bo już nie ma czerwonych... Minie pewnie sporo czasu zanim z nich zjemy poranne musli na tarasie, ale przynajmniej dają mi kopa i motywację do działania :)
Sesja niestety przy sztucznym świetle. Na zdjęciu pojemnik ze sklejki, na wino (prezent gwiazdkowy od klienta). Nie wyrzucajcie takich rzeczy, czasem wystarczy tylko coś takiego pomalować na biało i wykorzystać jako osłona na doniczki, pudełko na guziki, czy tasiemki.
Ja trzymam w nich (bo mam już kilka) nasiona moich roślin i warzyw, świetnie się do tego nadają! 

Komentarze

  1. :) Groszki, ah te groszki... http://lh5.ggpht.com/_RqKRY3dm-Zg/TNgKxIAMolI/AAAAAAAAF4s/923g1wZ8UMo/%5BUNSET%5D.jpg?imgmax=800

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu się dzieje!
    Na allegro można znaleźć więcej kuchennych naczyń z serii Polka Dots. Są śliczne mleczniki.
    A jak planujesz z zastawą stołową dla gości? Zbieranina czy komplet na 6/12 osób. Jeśli tak to masz jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty