niedziela, 4 grudnia 2011

kolory kuchenne (red&blue)

Oto moje inspiracje kuchenne do kuchni. Chodzi o kolor - wszystkie przedmioty są już u mnie od jakiegoś czasu, ale dotychczas nie wpadłam na połączenie niebieskiego z czerwienią. Patrzcie i mówicie, co myślicie!

Mam nadzieję, że uda mi się uzyskać wiejsko-angielski styl.
Mnie się to wszystko poniżej podoba, choć to tylko taki draft (rzeczy niekoniecznie znajdą się w kuchni, ale akurat w tych kolorach tylko to miałam). Przepraszam za niezbyt udane zdjęcia...



5 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne ;) wygląda świetnie. Cerata jest różowa? Zdradzisz gdzie kupiłaś? Nie łączyłabym jej bezpośrednio z czerwienią, bo się gryzą, ale w odpowiedniej odległości i z błękitem, wygląda super. Wprowadzasz inne kolory do kuchni? Poza tymi trzema?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, pewnie będzie jeszcze trochę pasteli, ale generalnie kolory z palety tapety (mam nadzieję, że ją kiedyś kupię - muszę sprowadzić z UK).
    Cerata została kiedyś kupiona w Billa, niestety to było kilka lat temu...
    Róż będzie u nas raczej w formie bardzo niewielkiego dodatku, najwięcej będzie bieli, trochę szarości, a potem kolory: turkus, czerwień (ale nie dominująco), może jakieś pastele (niebieski, pudrowy róż).

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż jest znośny i dobrze się prezentuje przede wszystkim jako dodatek ;) zgadzam się z tym zupełnie. Też planowałam białą kuchnię z dodatkami kolorów, ale skończyło się spontanicznie na turkusie :P Jestem ciekawa, jak u Ciebie będzie to wyglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w domu 2 tapety sprowadzane z UK. Z tej stronki: http://www.decorsupplies.co.uk Bardzo solidna firma. Szukałam tej Twojej, ale nie mają w ofercie.
    Połączenie niebieskiego/turkusu z czerwienią jest bardzo odważne, ale jeśli to tylko dodatki a w kuchni będzie dominować biel to super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie , strasznie mi się podoba u Ciebie, a teraz kiedy zobaczyłam te serduszka w kratkę to nie mogłam się opamiętać :-)))) Mam identyczną czerwoną krateczkę na poduszkach , które uszyłam sobie z poszwy z secend handu hiihihii .

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń