środa, 7 grudnia 2011

bread box

Dzisiaj o chlebaku. Ja wiem, że to za wcześnie, ale wczoraj szukając upominku, znalazłam takie cudo od Typhoon w kolorze czerwonym. Kremowy jest w rzeczywistości trochę bardziej żółty, co na tle białych kafelek chyba nie wyglądałoby dobrze. Ponieważ dotąd obstawałam za niebieskim Smulanem z Duka, który niestety wycofano z oferty, chyba ostatecznie stanie na Typhoonie, za 99 zł (niestety...) w TKMaxx.
Na końcu chlebak kamionkowy, jego cena jednak pozostawia mnie przy metalowych. 
Czasem zdarza mi się piec chleb, już nie mogę się doczekać sesji z własnym bochenkiem :)






2 komentarze:

  1. Moim zdaniem też najlepszy z wszystkich, ale niestety już nie ma w tym kolorze... Za to kupiłam dzisiaj ten czerwony, i muszę przyznać że jest piękny i ogroomny! W sumie, zastępuje telewizor i wprowadza trochę klimatu lat pięćdziesiątych :)

    OdpowiedzUsuń