*

Czuję nadchodzącą zimę, więc jednak trzeba będzie wreszcie na ten ogród wyjść i coś zmajstrować dla ptaków. Na przeszpiegach był dzisiaj Marcin i oto co przyniósł :)
Ja w tym czasie sprawdzałam czy farba do betonu nadaje się na drewnianą podłogę (już wiem, że nie) oraz raczyłam się zapachem piernika z kominka na olejki eteryczne (jestem uzależniona od świeczek, ognia i ładnych zapachów).

Oczywiście "coś tam" dłubaliśmy na budowie, ale wrodzona skromność ;) każe nam się nie chwalić.
CO to było, znajdziecie tutaj.
(a tak naprawdę to jesteśmy dumni jak pawie, bo robiliśmy to pierwszy raz, i nam wyszło!!! tak to jest drodzy fachowcy, kiedy nie można na Was liczyć i się miesiącami nie pojawiacie na umówioną robotę. Yntelektualisty też potrafią ;)).

Komentarze

  1. Nooo widziałam TO i klasa nie ma co ;) ładne te kafelki - można wiedzieć co zacz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    To tanie kafelki z Castoramy z ich serii Coulours. Upchane gdzieś tam na bokach wystawy pomiędzy brązowymi burakami ;) Zapłaciłam za nie jakieś 53 zł/m2, więc przy wszystkich punach, mugatach i innych to pestka :) Zależało mi, żeby płytki były zupełnie płaskie a wszystkie cegiełki mają te ścięcia, których nie lubię... Może to u innych wygląda ładnie, ale ja wiem, że gdybym takie miała u siebie to za 2-3 lata już by mi trąciły myszką i chciałabym je zmieniać...
    Tylko format nie ten co miał być, bo szukałam 10x20, w sumie raz nawet znalazłam takie zupełnie płaskie, ale były też całkowicie matowe, a trochę blichtru jednak chciałam do tej łazienki wprowadzić ;)
    I tak jestem zadowolona, bo w głowie mam efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Szybka odpowiedź. cena rzeczywiście zachęcająca. Rozglądam się i szukam pomysłów do naszego domu - czasu jeszcze sporo, ale lepiej wcześniej mieć wizję, prawda? ;) Czekam zatem na efekt końcowy... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty