biała cegła i dodatki

Dziś na budowie:
- malowałam kolejne drzwi (niestety trzeba po 3 warstwy z każdej strony a między tym szlifowanie...). Będę to bardzo "miło" wspominać po zakończeniu ;)
- cięłam kantówki na kolejne lagary (na parter) - chyba ze 100 sztuk!
- Marcin murował murki z cegieł pod umywalkę w łazience na dole
- wymyśliłam projekt blatu na te murki z resztek desek które nie zostały wykorzystane. Blat będzie gruby na 5,5 cm, pomaluję go jasno-szarą lakierobejcą.


Murki pomaluję na kryjącą biel, w szafce/wnęce które utworzyły pojawi się najprawdopodobniej limonkowy Knodd z Ikea, a reszta? Cóż, dla odrobiny tajemnicy powiem tylko, że będzie nieco szaro ;)




Komentarze

  1. Brzmi obiecująco ;) stara cegła ma swój urok - ile się naprosiłam teścia, żeby mi wymurował ze starej, ręcznie formowanej cegły ;) powiem tak - nie znalazłam u Was niczego co by mi się nie podobało, a nawet mój małżonek podglądający mój monitor skopiował adres i prześledził bloga i fotobloga od a do z ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za poprzednią odpowiedź. U mnie niestety jest więcej płytek i byłoby ciężko :(
    Przeglądam Twój blog troszkę wstecz. Znajduję u Ciebie wiele "swoich" rzeczy - klamki barcz, schowek pod schodami (ja mam tam pralnię), drzewko oliwne... Twój dom będzie wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. nas też czeka malowanie cegieł na biało... choć każdy mówi,żeby zostawić :) mogę prosić o podpowiedź jaką farbą? tzn. czy korzystaliście z jakiejś specjalnej do elewacji?

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam firmę gipsodek, można się u nich zaopatrzyć w taką cegłę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty