srebrzenie

Malowałam dziś (korzystając z nieobecności M.) ramki na srebrno. Wyszły całkiem fajnie. A poniżej próbka tego, jak będzie wyglądał wystrój w naszym domu. To zdjęcie zrobiłam dzisiaj w mieszkaniu - sypialni, którą w czerwcu przemalowałam z czerwonej, na białą. Od kilku już lat zbieram i dostaję :) cynowe i cynopodobne cudeńka, a próbka na komodzie z Jyska, która ze zwykłej drewnianej, przerodziła się w szykowną shabby chic. Zastosowałam mocne postarzenia, zmieniłam gałki na srebrne, a efekt... Przyznam nieskromnie, że jestem więcej niż zadowolona.

Zdjęcie na zdjęciu, to nasze wspólne, ślubne. Jedno z najładniejszych, tak jak ta PIOSENKA.


Miłej niedzieli!

Komentarze

  1. Zdjęcie przecudne !!! Wystrój rewelacja ! Pięknie przemalowałaś , jesteś inspiracją dla mnie , dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dopiero teraz się zorientowałam, że ktoś tu zagląda jednak :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty